Turisme de la Diputació destaca l'atractiu de L'Estany d'Ivars i Vila-sana en la campanya d'estiu

20 de de juny de 2014 (22:32 h.)
Amb el lema Lleida, on tot comença, el Patronat de Turisme de la Diputació arranca la campanya d'estiu, dirigida al públic familiar.
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida arranca aquest divendres la campanya d'estiu destacant entre les seves propostes, l'atractiu de l'Estany d'Ivars i Vila-sana. La imatge del parc natural formarà part de la promoció de la temporada, com una de les destinacions de Ponent que sempre s'ha identificat amb el turisme familiar, objectiu de la campanya de l'ens provincial d'enguany.

Amb la promoció que impulsa el patronat, l'espai natural del Pla d'Urgell es veurà reforçat pel que fa als conceptes de varietat i diversitat davant els molts recursos turístics que té la demarcació, que no s’acaben de conèixer mai del tot i sempre hi ha racons i espais nous per descobrir, segons Blanch.

La campanya té un pressupost de 325.000 euros i tindrà una incidència especial a Catalunya, d’on prové més del 60 % del turisme que visita les comarques promocionades per la Diputació durant el període d’estiu, tant de vacances com en escapades de cap de setmana i festius. Aquesta potenciació del turisme de proximitat tindrà una especial incidència en la capital del país, Barcelona, i en algun dels seus mitjans de transport que faran de suport publicitari. La promoció també tindrà una especial zona d'atenció al País Valencià i, ja fora dels Països Catalans, a la Comunitat de Madrid.