L’Autotardor de Mollerussa tanca amb bones vendes

Imatge d'ambient de la fira Autotardor de Mollerussa. Foto: Cedida per Fira de Mollerussa
La fira ha comptat amb una destacada participació d'expositors i un sorteig de 3.000 euros per als compradors de vehicles, amb la vista posada en les pròximes edicions

La 29a edició de la fira d’ocasió Autotardor de Mollerussa, centrada en el sector de l'automòbil i les furgonetes, ha conclòs aquest diumenge amb uns resultats encoratjadors. L'alcalde de Mollerussa i president de la fira, Marc Solsona, ha destacat que, segons les enquestes fetes als expositors, el 80% considera que l’edició d'enguany ha estat molt bona o bona. A més, s'han registrat un nombre elevat de vendes, amb l’objectiu de superar les 98 unitats de l'any anterior.

El certamen, celebrat als Pavellons Firals i en una zona exterior, ha atret una bona afluència de visitants, tot i les condicions meteorològiques. Han participat 19 empreses expositores, de les quals 17 són del sector automobilístic i 2 de serveis.

Entre els compradors de vehicles durant la fira, s'hi sortejarà un premi de 3.000 euros en els pròxims dies, un incentiu per promoure les vendes durant l'esdeveniment. Fira de Mollerussa organitza un sorteig similar per a la fira Autotrac al mes d'abril, amb un premi de 6.000 euros per a vehicles nous, ambdues quantitats patrocinades per l'organització i els expositors.

L’organització continuarà el calendari firal amb la 17a Mollerussa Lan Party, que tindrà lloc del set al deu de novembre.