Tàrrega crea el Dindifest per oferir activitats nadalenques als joves
El Parc de Nadal de Tàrrega incorporarà enguany el Dindifest, un espai dedicat als joves majors de 12 anys. Amb aquesta iniciativa, la Regidoria de Cultura busca diversificar la programació i oferir activitats adaptades a totes les edats. Les propostes es distribuiran en dos recintes de la Zona Esportiva: el Pavelló Municipal acollirà el Dindifest, mentre que el Pavelló del Club Natació es destinarà al Parc de Nadal tradicional, adreçat als més petits.
El Dindifest inclourà activitats com realitat virtual, acrobàcies, tallers de DJ i podcast, un futbolí humà i un mercat d’intercanvi per promoure la sostenibilitat. Per la seva banda, el Parc de Nadal mantindrà tallers, jocs i altres propostes familiars.
Les dues activitats es faran del 23 de desembre al 3 de gener, en horari de tarda. L’entrada general serà de 5 euros, amb descomptes per a abonaments.
A més, els Patges Reials recolliran cartes a pobles del terme el 29 de desembre, i a Tàrrega, els dies 3 i 4 de gener a la plaça Major.