Les escoles públiques debaten el futur de l’educació a Lleida

Representants de la docencia, d’escoles i Instituts de les demarcacions catalanes participen des del passat mes d’octubre en el Congrés d’Educació Pública a Catalunya, una iniciativa que vol recollir les inquietuts i problemàtiques de l’educació, per afrontar el futur.
L’escola Mestre Ignasi Peraire de Mollerussa ha acollit aquest dimarts el quart debat territorial del Congrès d’Educació Pública a Catalunya. Una trobada de representants de la docència d’escoles i Instituts, pares i altres entitats del sector educatiu de la demarcació de Lleida, que han posat sobre la taula, inquietuds, realitat i propostes sobre la inclusió i equitat.
Els centres educatius lleidatans han dut a terme tres debats amb anterioritat, des del 5 d’octubre del 2019 quan es va donar el tret de sortida al Congrés


Totes les sectorials en l’àmbit de Catalunya han centrat els debats en cinc eixos, al novembre la innovació, la transformació, l’emancipació i xarxes: al gener, la formació; al febrer la inclusió i l’equitat i, finalment, el model d’educació pública s’abordarà al març.
Les conclusions i propostes d’aquests debats s’elevaran a la cloenda del Congrés que se celebrarà el 23 de maig
