El Pessebre Vivent de Linyola farà dues representacions aquest dissabte

04 de de gener de 2016 (18:37 h.)
El Pessebre Vivent de Linyola, recupera la representació diürna, que es va estrenar el passat any, el diumenge dia 10 de gener a les dotze del migdia
El Pessebre Vivent de Linyola es va veure obligat a suspendre les representacions del passat diumenge, a causa del malt temps, per aquest motiu l'organització ha decidit recuperar les dues sessions el dissabte dia 9. Les persones que encara no han visitat les noves escenes, també o podran fer el dimecres dia 6, a dos quarts de set o a tres quarts de vuit del vespre.

Segons l'organització, el Pessebre ha rebut més de 2.350 persones en els tres dies de representació, i s'ha incrementat el nombre de públic local, en relació a anteriors edicions, també s'ha observat que un important nombre de persones han assistit a més d'una representació.
El Pessebre tancarà la dissetena edició, el diumenge dia 10, amb un concert de professors de l'Escola Municipal de Música de Linyola, i el lliurament de la recaptació que anirà en benefici de la campanya contra la pobresa infantil, que organitza la secció comarcal de Creu Roja.