La poesia esclata un any més a l'Hort Poètic de Bellvís
L'Hort Poètic de Bellvís, la trobada anual de poetes a l'hort del Jaume Suau i la Nati Moncasí, va esdevenir aquest dissabte el punt de trobada imperdible de poetes i lletraferits. Més d'un centenar de persones i la participació de dos literats d'excepció, com són Josep Vallverdú i Feliu Formosa, van conformar una VIII edició de nivell, que es va completar amb el recital dels poetes Josep M. Sala-Valldaura, Jaume Pont, Xavier Macià, Àngels Marzo, Anton Not, Eduard Batlle i el mateix Jaume Suau. A banda, enguany s’hi van afegir membres del Club d’Escriptura 1899 de la Biblioteca de Bellvís, que també van llegir els seus poemes.
Després de la lectura, com és tradicional, tres dels intèrprets van plantar un arbre a l’hort. Enguany van tenir aquest honor els poetes Feliu Formosa, Eduard Batlle i Xavier Macià.
Un any més, l’Hort Poètic de Bellvís esdevé una de les activitats literàries més importants de la demarcació, tant pel l’afluència de públic com per la qualitat dels artistes convidats
Tot seguit, poetes i públic assistent van poder gaudir d’un vermut en el mateix recinte de l’Hort Poètic.