L’activitat, de dues hores de durada, pretén donar els assistents informacions avançades sobre com percebre, detectar i analitzar els mercats i els consumidors. Se’ls proposaran eines i models pràctics per gestionar les dades obtingudes per als seus negocis i quines mesures, estratègies i actuacions podem adoptar per anticipar-se als canvis dels mercats.
Segons Jordi Ribalta, regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament, “amb aquesta nova activitat el CEI Borges fa un pas més en la seva tasca d’incentivar l’ocupació de comerços al Centre Històric, així com de nous projectes al viver d’empreses. Amb aquesta càpsula el CEI també demostra que a més d’oferir totes les eines que té al seu abast en matèria d’assessorament i suport busca noves iniciatives a l’exterior, per tal de proporcionar una formació el més àmplia possible als seus usuaris”. L’activitat, que compta amb el suport de l’Ajuntament de les Borges, la Diputació de Lleida, GlobaLleida i la xarxa territorial de Centres d’Empreses Innovadores de Lleida, començarà a les 19.00 hores i la durà a terme el director de SAGE Eurowin i professor associat de la UdL, Xavier Roca, que exposarà els elements clau per fer un estudi de mercat. Les inscripcions es poden fer a través del correu web cei@lesborgesblanques.cat i al telèfon 973 142805, a més del Facebook i el Twitter de la regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament.
Aquesta és la primera de les càpsules de formació que té previst organitzar el CEI Borges amb l’objectiu d’ajudar els emprenedors i empresaris del territori. Posteriorment en tindran lloc d’altres relacionades amb el finançament d’autònoms i PIMES, formes societàries, i amb la importància de la venda per internet, entre altres.