Mollerussa acull la 9a Trobada Empresarial Lleida Digital amb José Elías al capdavant

Moment de la roda de premsa de presentació de la 9a Trobada Empresarial sobre Transformació Digital de Mollerussa. Foto: Oriol Almacellas
La jornada se celebrarà el 28 de febrer al Teatre L'Amistat i reunirà nou ponents per debatre sobre transformació digital, innovació i casos d'èxit a la Plana de Lleida

La jornada se celebrarà el 28 de febrer al Teatre L'Amistat i posarà el focus en la transformació digital i els casos d'èxit empresarials de la Plana de Lleida. El propietari de La Sirena, José Elías, encapçalarà un programa centrat en compartir experiències i estratègies d'innovació per millorar la competitivitat dels negocis del territori.

L’esdeveniment comptarà amb nou ponents, entre els quals destaquen Toni Badias (Zacaris.com), Vicenç Franco (Franco & Romero Advocats) i Jordi Giné (ILERNA FP Online), que participaran en la sessió "Casos d’èxit del territori". També s’ha organitzat una taula rodona sota el títol "Innovació digital, territori i oportunitats 2025", amb la participació del director general de BonÀrea, Jaume Alsina; el president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn; la CEO d'Arcusin, Blanca Cusiné, i el mateix José Elías.

Segons Narcís Romà, director de Xtrategics, la trobada pretén "aportar valor al teixit empresarial de la Plana de Lleida" i destacar com la digitalització pot ser clau per fer créixer els negocis. Aquest canvi d’enfocament respon a les demandes dels assistents d’edicions anteriors, afegint més espai per a la reflexió i l’intercanvi d’experiències.

Marc Solsona, alcalde de Mollerussa i president de Fira de Mollerussa, ha destacat l'evolució de la jornada cap a una proposta més enfocada en l'economia del territori i ha recordat que l'edició anterior va reunir 460 assistents. Solsona també ha qualificat el cartell d’aquesta edició de "molt potent" i ha assegurat que aquesta trobada obre el calendari anual de la Fira de Mollerussa, consolidant-la com a referent en l’àmbit de la digitalització.

La jornada començarà a les 9 del matí i finalitzarà a les 2 del migdia, amb ponències destacades sobre intel·ligència artificial, innovació tecnològica i vendes digitals, a càrrec d’experts com José Sanchís i Rosa Montaña.