La jornada se celebrarà el 28 de febrer al Teatre L'Amistat i posarà el focus en la transformació digital i els casos d'èxit empresarials de la Plana de Lleida. El propietari de La Sirena, José Elías, encapçalarà un programa centrat en compartir experiències i estratègies d'innovació per millorar la competitivitat dels negocis del territori.
L’esdeveniment comptarà amb nou ponents, entre els quals destaquen Toni Badias (Zacaris.com), Vicenç Franco (Franco & Romero Advocats) i Jordi Giné (ILERNA FP Online), que participaran en la sessió "Casos d’èxit del territori". També s’ha organitzat una taula rodona sota el títol "Innovació digital, territori i oportunitats 2025", amb la participació del director general de BonÀrea, Jaume Alsina; el president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn; la CEO d'Arcusin, Blanca Cusiné, i el mateix José Elías.
Segons Narcís Romà, director de Xtrategics, la trobada pretén "aportar valor al teixit empresarial de la Plana de Lleida" i destacar com la digitalització pot ser clau per fer créixer els negocis. Aquest canvi d’enfocament respon a les demandes dels assistents d’edicions anteriors, afegint més espai per a la reflexió i l’intercanvi d’experiències.
Marc Solsona, alcalde de Mollerussa i president de Fira de Mollerussa, ha destacat l'evolució de la jornada cap a una proposta més enfocada en l'economia del territori i ha recordat que l'edició anterior va reunir 460 assistents. Solsona també ha qualificat el cartell d’aquesta edició de "molt potent" i ha assegurat que aquesta trobada obre el calendari anual de la Fira de Mollerussa, consolidant-la com a referent en l’àmbit de la digitalització.
La jornada començarà a les 9 del matí i finalitzarà a les 2 del migdia, amb ponències destacades sobre intel·ligència artificial, innovació tecnològica i vendes digitals, a càrrec d’experts com José Sanchís i Rosa Montaña.