
Des de la presidència de l'entitat enoturística, Guardiola vol portar l'enoturisme més enllà dels cellers, incidint en restaurants, allotjaments i altres punts d'interès a la regió. El seu objectiu és atraure turistes interessats en descobrir la cultura, la gastronomia, el paisatge i la història de Lleida, amb el vi com a eix central.
Des de que va assumir el càrrec a finals de maig, Guardiola fa una valoració molt positiva de l'evolució de la Ruta del Vi. Destaca la col·laboració dels associats, la DO Costers del Segre, i les institucions patrocinadores com els patronats de Promoció Econòmica i Turisme de la Diputació de Lleida, i el Patronat de Turisme de l'Ajuntament de Lleida.
El programa d'actuacions de 2023 ha estat molt complert, abastant àrees com la promoció, suport a la comercialització, formació, producció de materials promocionals, i el reforç de la marca en l'àmbit digital i publicitari tradicional. S'han realitzat diverses iniciatives, com la participació en esdeveniments com FINE Valladolid, IWINETC a Tarragona, la Festa del Vi de Lleida, suport a la campanya "12 mesos 12 cellers", i diverses activitats dels cellers i altres agents.
La Ruta del Vi també ha organitzat un viatge de periodistes especialitzats en viatges i turisme gastronòmic, coincidint amb la Festa del Vi de Lleida. A més, l'entitat ha actualitzat el seu material promocional i està treballant en el disseny d'un nou portal web, que integrarà experiències enoturístiques categoritzades, consolidant així la seva presència i impacte en el sector turístic i enoturístic.