El municipi de Torrelameu acollirà, del 20 d’octubre al 30 de novembre, una nova edició dels Concerts de Tardor. Aquest cicle musical, que ja arriba a la seva desena edició, oferirà quatre sessions diferenciades en diversos espais del poble, com l’església de l’Assumpció i la sala de ball de l’Ajuntament.
Els organitzadors han destacat que el festival té com a objectiu la promoció del talent local a través de concerts de petit format. A la presentació, el diputat Òscar Martínez ha subratllat la importància de posar en valor la música propera i variada, mentre que l’alcalde Carles Comes va explicar que els concerts a l’església creen un ambient íntim, afegint-hi detalls com espelmes i la proximitat dels músics.
La programació inclou propostes variades, des de veus corals fins a música instrumental. Destaquen actuacions com la d’Aura Mauri i el pianista Biel Harper (20 d’octubre), els alumnes de cant de Marta Infante (2 de novembre), i el trio de vent encapçalat per Laia Magrí (16 de novembre). El cicle es tancarà el 30 de novembre amb el grup infantil de Torrudania, que oferirà cançons nadalenques sota el lema Per Nadal... cada ovella al seu corral.
L'últim concert coincidirà amb l’encesa de llums de Nadal a la plaça de l’Església, en una jornada que ja s'ha convertit en un dels moments més especials del cicle. Tots els concerts començaran a les 19.00 hores i l’entrada serà gratuïta per al públic.