Més de 300 "bikers" van prendre part el passat diumenge en la tercera edició de la Pedalada "Cérvoles On Bike" a la Pobla de Cérvoles, la cita esportiva organitzada per l’Associació Esportiva Catalunya Aventura. Enguany, els 313 participants van poder gaudir d'un clima força agradable, un sia assolellat i una temperatura que rondava els 20º. La prova va arrencar a dos quarts de deu del matí des de la plaça Sant Miquel, transcorrent pels emblemàtics paratges de vinya, d’oliveres i ametllers envoltats de boscos de pinedes i alzineres. Durant el recorregut es transitar per camins i corriols passant pel costat de vaumes naturals de pedra seca, aprofitades com a cabanes per a la pagesia. També per ruïnes històriques desconegudes per la majoria de la població.
![]()
En aquesta tercera edició la pedalada va comptar amb quatre circuits, un de mini anomenat Mosquits, de 7quilòmetres amb uns 115m de desnivell positiu; un de curt, l'Esquirols, de 18 quilòmetres amb un desnivell positiu de 408m; un de mitjà, el Senglars, de 34 quilòmetres i amb un desnivell positiu de 700m; i per últim el llarg, anomenat Cérvols, de 48 quilòmetres amb un desnivell positiu de 1.125m.
![]()
A mesura que anaven arribant els participants a l’arribada, l'organització oferia un bon entrepà de llonganissa i entregava un obsequi commemoratiu com a record de la Pedalada i una bossa amb diferents materials. Pel que fa a la classificació, els guanyadors del circuit Cérvols van ser Albert Planas Marquez, amb un temps de 2h 02 minuts, i Rosa Tena Gil, amb 2h 46 minuts. En la categoria del circuit Senglars, de 34 quilòemtres, van véncer Oriol Marimon Castelltort, amb un temps d'1h 32 minuts, i Roser Padullés Escriba, amb 2h 18 minuts. Pel que fa al recorregut Esquirols, de 18 quilòmetres, van ser Enric Figueres Garcia, amb 57 minuts i Margarita Molero Urios, amb 1h 34 minuts. Per últims els participants guanyadors del circuit curt, de 7 quilòemtres, van ser Adriel Pons Polo, amb 28 minuts i Montserrat Gonzalez Camacho, amb un temps de 1h 12minuts. Tots els guanyadors van rebre els premis de la mà de les autoritats locals.