Miralcamp serà el protagonista del pròxim capítol d’’El Foraster’ de TV3, en què el monologuista i presentador Quim Masferrer recorre tot Catalunya a la recerca del paisatge humà més singular, les grans històries que s’originen en els pobles més petits del país.
En la seva parada a Miralcamp, “el mirador privilegiat” de la comarca del Pla d’Urgell, segons la descripció del mateix programa, el presentador es troba amb alguns veïns i veïnes que l’acompanyen en la seva estada al poble i l’apropen a la quotidianitat —extraordinària— miralcampina.

En la descripció del capítol, que ja compta amb l’avançament en vídeo d’un tros del programa publicat al seu web, s’explica que hi podrem veure, entre altres, les cares d’en Josep, que mentre cull olives se les va menjant a grapats; la Flor i l’Esther, dues germanes apassionades per les motos; i en Jaume, que no para de caminar ni per ser entrevistat.
Tot això i molt més configuren el tarannà miralcampí, que ara podrà ser conegut per tot Catalunya amb l’emissió del programa el proper dilluns, 7 de març a TV3, a les 22.45 hores
També de la Marta, la cartera, amb qui en Quim sortirà a repartir bon rotllo pel poble, i en Matacotxos, amb qui el presentador “descobrirà l'art de no fotre res”. Masferrer coneix també en Marcel·lí i la seva història, qui, per recordar la seva estimada Carme, surt a tocar l'acordió enmig de la natura; i els Peres, pare i fill, que estan a punt de complir el seu gran somni: fer volar pel cel de Miralcamp l'avioneta que han construït amb les seves pròpies mans.