L’organització preveu reunir el seu Consell Nacional la setmana vinent per valorar la petició de dimissió del conseller d’Agricultura, Òscar Ordeig, i decidir possibles accions de protesta.
Segons JARC, alguns dels acords ja estaven aprovats fa anys o pràcticament tancats a les taules agràries. Massot ha comparat la situació amb la signatura d’un pacte amb un partit sense representació parlamentària i ha criticat la creació d’un "nou model d’agricultura familiar" que, segons ell, podria perjudicar els professionals del sector.
També ha qualificat de "contradictòria" la bonificació del 95% de l’impost de successions i transmissions, afirmant que ja existeixen deduccions similars per a les explotacions agràries prioritàries des de fa 25 anys.
Pel que fa al control de la fauna cinegètica, JARC considera que les mesures anunciades se centren només en el conill de bosc, deixant de banda els danys provocats per altres espècies com el senglar o el cabirol.
La reunió del Consell Nacional, pendent de data, es podria celebrar a Lleida o Barcelona, on es concretaran les pròximes accions del sindicat.