Caixa Rural presenta aquesta setmana la campanya 'T'encaixa', una nova visió de la marca basada a conèixer millor a les persones i a les empreses, el seu entorn i les seves característiques. L'objectiu de la marca és oferir els millors productes i solucions d'acord amb les necessitats del seu entorn. 'T'encaixa' és una proposta que consolida l'esperit col·laboratiu i proper de Caixa Rural.
Caixa Rural disposa de dues oficines a Lleida capital i diverses oficines en diferents municipis del territori, com Alcarràs, Alfarràs, Almenar, Balaguer i El Pont de Suert
La nova etapa comunicativa de l'entitat està marcada per la seva voluntat de donar resposta a les necessitats de finançament dels projectes de particulars i empreses de la ciutat i del conjunt del territori. Segons Javier García, director de la zona de Lleida, "des de Caixa Rural volem estar més a prop de les necessitats dels nostres clients amb total transparència. Per això, ens proposem aquest repte comunicatiu i de marca tan important, que ens permetrà impulsar d'una forma òptima tots els seus projectes amb total transparència".
D'aquesta manera, Caixa Rural vol convertir-se en la banca cooperativa referent de la zona i aposta per impulsar els projectes dels seus clients particulars i el món empresarial d'una forma innovadora i propera.