La reconeguda Factoria dels Reixos celebra un any més un èxit de vendes amb un total de 6.000 entrades venudes.
L'espectacle és únic a tot Catalunya i l'Estat i funciona sota la direcció de Ferran Aixalà
Enguany, ha comptat un cop més amb la participació de 70 professionals i 50 artistes de Lleida que han portat la màgia del Nadal a la ciutat i als infants que frisen perquè les seves cartes arribin als Reis Mags d'Orient.
Així doncs, el públic familiar ha pogut gaudir d'aquest espectacle màgic que mostra tot el procés des que els regals arriben a la Factoria dels Reixos fins que arriben a les mans de Ses Majestats gràcies a les companyies: Lo Somriure Solidari, Zum-Zum Teatre, Festuc Teatre, El Sidral, Campi Qui Pugui, els Salats i Jordi Villacampa, d'entre moltes altres personalitats lleidatanes.
El pavelló municipal de Barris Nord ha acollit vuit sessions de la reconeguda actuació els dies 1 i 2 amb diferents horaris i per un preu de 5 euros, a més, ha aconseguit exhaurir les entrades de caràcter dual.
