Lleida aposta pel turisme responsable amb un nou Pla de Màrqueting

El Patronat de Turisme aprova un pla de quatre anys per promoure un model turístic sostenible, amb l'objectiu d'atraure visitants conscients i distribuir els fluxos de manera equilibrada
El Consell d'Administració del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. Foto: Diputacio de Lleida
photo_camera El Consell d'Administració del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. Foto: Diputacio de Lleida

El Consell d'Administració del Patronat de Turisme ha aprovat el nou Pla de Màrqueting per als pròxims quatre anys, amb l'objectiu de posicionar Lleida com una destinació sostenible i de qualitat. El pla té com a eix central el concepte de "cuidar", apostant per un turisme responsable i respectuós amb el territori i els residents.

Juli Alegre, director del Patronat, ha destacat la voluntat de millorar la notorietat de la destinació i de treballar conjuntament amb els sectors públic i privat. Entre les estratègies, es promouran productes locals i autèntics, amb un enfocament especial en el turisme familiar, i s'impulsarà la comunicació digital per atreure visitants conscients i responsables. A més, es buscarà una millor distribució dels fluxos turístics per tot el territori.

Comentaris