L'Ajuntament de Tàrrega ha iniciat aquesta setmana les obres per renovar el Club de Bitlles situat al Parc Esportiu. Els treballs inclouen la substitució d'una part de la tanca exterior per un mur de blocs de ciment a les zones que limiten amb el Club Tennis Tàrrega i el carrer de la Plana. També s'hi instal·larà una nova tanca superior i es construirà un local amb bany per l'entitat, així com les instal·lacions elèctriques necessàries. Les obres, a càrrec de l'empresa Tallers Vidal Amill SLU, tenen un pressupost de 71.973,22 euros (IVA inclòs) i es preveu que finalitzin d'aquí a quatre mesos.
Aquest projecte completa les actuacions iniciades el 2021, quan es van crear les noves pistes de bitlles en un espai de 400 metres quadrats, situat a la cruïlla dels carrers de la Plana i Sant Pere Claver, on abans hi havia les antigues piscines d'estiu. El recinte compta amb 10 carrils per jugar a les bitlles catalanes sobre sauló.
El Club de Bitlles Tàrrega, fundat el 2004, ha aconseguit importants èxits en competicions com el Campionat de Catalunya i continua impulsant l'esport entre les noves generacions, organitzant activitats educatives i col·laborant amb entitats locals.