L'alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, va visitar aquest dilluns la fira Alimentaria, principal aparador del sector agroalimentari a Catalunya i tot l'Estat, amb 3.200 empreses expositores.
Larrosa va aprofitar l'esdeveniment per a saludar els responsables de les empreses lleidatanes presents al certamen i d'altres que, tot i no tenir-hi la seu, tenen una relació important amb la ciutat, i els va animar a seguir innovant i millorant la comercialització dels seus productes
"El model econòmic de la ciutat passa per potenciar el sector agroalimentari i per seguir potenciant la capitalitat de Lleida, també en l'àmbit de la bioeconomia. Per això avui ens hem desplaçat a Barcelona", va assenyalar l'alcalde
Larrosa també va voler mostrar el suport de l'Ajuntament de Lleida a la posada en marxa de nous biopolígons i altres propostes innovadores que s'han presentat en el marc de la fira Alimentaria.
