La Festa Major de Mollerussa comptarà amb Els Catarres, Lildami, Sho-Hai, i Marc Marzenit com a caps de cartell de la festa major, que tindrà lloc del 18 al 21 de maig. Els concerts tindran lloc al Pavelló Firal les nits de divendres i dissabte, segons han explicat aquest dimarts l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona; la regidora de Festes, Raquel Pueyo; i el tècnic de l’àrea, Àlex Culleré; els quals han fet un avançament de la programació, que s’està acabant de tancar amb totes les propostes pensades per a tots els públics i que inclouen des de cultura popular, exhibicions esportives, animació infantil o teatre.
La roda de premsa ha servit també per presentar el cartell de la Festa Major fruit del concurs convocat per l’Ajuntament per dissenyar la imatge promocional, una iniciativa que ja es va dur a terme del 2009 fins al 2011 i també l’any 2018 i que enguany s’ha volgut recuperar aconseguint un total de 53 cartells participants. La imatge guanyadora és obra de la mollerussenca Helena Cambray Miquel, qui, amb una reinterpretació moderna dels sis gegants de la ciutat, abillats amb ulleres de sol i espardenyes envetades que prenen vida per anar de festa, s’ha endut els 500 euros amb que estava dotat el premi. El Comte i la Comtessa, al centre, acompanyats del Parrot i la Marieta la Palla, encaramel·lats, i el Pepito i la Carme, fent-se un selfie, promocionaran l’edició d’enguany.

La festa comença dijous amb la llonganissada, l’espectacle de foc i La Causa
La festa començarà dijous amb la llonganissada popular a la plaça de Manuel Bertrand i l’espectacle d’inici de festa a càrrec dels ARF Diables de Mollerussa, al que seguirà un concert dels sis grups que aquest Nadal van protagonitzar al Teatre L’Amistat la segona edició del concurs solidari La Causa, una iniciativa organitzada per l’associació Pla Sonor i la regidoria de Joventut de l’Ajuntament en col·laboració amb El Traster, que va reunir i barrejar una quarantena de músics, la majoria integrants d’una vintena de formacions del Pla d’Urgell però també solistes.
La festa també recalarà al públic d’entre 12 i 17 anys amb una festa conduïda pel DJ Sergi Domene de FlaixFM divendres a l’Aixopluc de L’Amistat
Tots els concerts seran gratuïts, tot i que en els que es fan al Pavelló Firal, hi haurà un control de l’aforament per vetllar per la seguretat, com es fa habitualment en aquest tipus d’esdeveniments.