L’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, oferirà el proper 14 de setembre a les 9 del vespre la conferència Mollerussa, avui que tindrà lloc per tercer any consecutiu al Teatre L’Amistat. L’objectiu d’aquesta xerrada serà explicar la política d’actuacions que s’han dut a terme darrerament al municipi i respondre a les inquietuds que pugui tenir la ciutadania.
La xerrada mantindrà el format habitual amb una primera part en la que l’alcalde anirà desgranant diferents aspectes de l’esdevenir municipal i una segona part en la qual respondrà a les preguntes del públic.
Les qüestions poden enviar-se a l’adreça participa@mollerussa.cat, la qual ja està operativa, o bé presencialment, ja que tots els assistents trobaran al seu seient una papereta on poder fer les preguntes que seran recollides i traslladades a l’alcalde en boca del delegat de l’Agència Catalana de Notícies a Lleida, Oriol Bosch.