El lleidatà Josep Ramon Cases, a la Copa del Món de Panettone

El professor de l'Escola d'Hoteleria i copropietari de Sucre i Disseny competirà amb l'equip espanyol a Verona i Milà
Imatge de l'equip espanyol de la Copa del Món de Panettone. Foto: Cedida per ComoPomona
photo_camera Imatge de l'equip espanyol de la Copa del Món de Panettone. Foto: Cedida per ComoPomona

EJosep Ramon Cases, formarà part de l'equip espanyol a la Copa del Món de Panettone. Aquest esdeveniment internacional, que se celebrarà a Verona i Milà, comptarà amb altres membres destacats com Carlos Mariel (director d'equip), Ton Cortés (capità) i Miguel Castro. El concurs, organitzat per l'Acadèmia de Mestres de Llevat Mare i Panettone Italià, tindrà lloc el 15 d'octubre, amb la final a la fira Host Milano.

Els equips hauran de crear diverses versions del panettone, incloent variants tradicionals, de xocolata i innovadores, tot seguint estrictes normes de competició. El campionat busca posar en valor l'excel·lència del panettone artesanal i la diversitat de tècniques entre els mestres pastissers internacionals. A l'equip espanyol, els reconeguts Jesús Machi i Daniel Jordà també hi participaran com a entrenadors.

La competició es retransmetrà en directe les 24 hores del dia, garantint la transparència i l'estricte seguiment de les normes.

Comentaris